Πόσες Θερμίδες έχει ο αγαπημένος σου καφές ?

2021-06-18

Ο καφές είναι το πιο αγαπημένο ρόφημα παγκοσμίως και μάλιστα προσαρμόζεται σε όλα τα... γούστα, τόσο ανάλογα με την ποικιλία του καφέ που χρησιμοποιείται όσο και με τις πιθανές προσθήκες, από ζάχαρη, γάλα και σιρόπι, έως σαντιγί και σκόνη κακάο. 

Αρχικά να επισημάνουμε , πως την <<ζημιά>> στον καφέ την κάνουν οι προσθήκες ! Σύμφωνα με τη Mayo Clinic, για κάθε κουταλιά της σούπας που προσθέτετε, οι θερμίδες αυξάνονται ως εξής:

  •  σαντιγί: 52 θερμίδες
  • ζάχαρη: 49 θερμίδες
  • γάλα με 0% λιπαρά: 5 θερμίδες


Και τώρα πάμε να δούμε αναφορικά , πόσες θερμίδες έχει ο αγαπημενος σου καφές σκέτος

  • Καφές Φίλτρου : Μια κούπα (περίπου 240 ml) καφέ φίλτρου έχει μόλις 2 θερμίδες και καθόλου λιπαρά.


  • EspressoΈνα εσπρεσάκι (περίπου 60 ml) έχει 5 θερμίδες. Μάλιστα στην ίδια κατηγορία θερμίδων ανήκει και ο ελληνικός καφές 


  • Cappuccino: Οι θερμίδες του καπουτσίνο καθορίζονται με βάση το γάλα που χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με τον εσπρέσο. Εάν χρησιμοποιείται πλήρες γάλα, στις 5-10 θερμίδες του εσπρέσο προστίθενται ακόμη (ανά κούπα 360 ml) 110 θερμίδες, εάν χρησιμοποιείται γάλα με 0% λιπαρά οι συνολικές θερμίδες του καπουτσίνο είναι 75, ενώ ο καπουτσίνο με γάλα σόγιας έχει 64 θερμίδες.


  • Latte: Το κλασικό ιταλικό latte φτιάχνεται με δύο δόσεις εσπρέσο, ζεστό γάλα και λίγο αφρόγαλα. Οι περισσότερες θερμίδες του ροφήματος προέρχονται φυσικά από το γάλα που περιέχει. Όπως και στην περίπτωση του καπουτσίνο, οι συνολικές θερμίδες εξαρτώνται από το είδος του γάλακτος και κυμαίνονται από 120 έως 200. Προτιμήστε το γάλα με 0% λιπαρά ή με γάλα σόγιας για να κρατήσετε χαμηλά τις θερμίδες. 



Τα πιο απλά και καθημερινά υλικά μπορούν να σας χαρίσουν αυτό που χρειάζεται ο οργανισμός για τόνωση αλλά και για βελτίωση της υγείας σας.

Πολλές φορές τα πιο απλά και καθημερινά υλικά μπορούν να σας χαρίσουν αυτό που χρειάζεται ο οργανισμός για τόνωση αλλά και για βελτίωση της υγείας σας. Παρακάτω ακολουθεί μια απλή συνταγή με πολλά οφέλη...

Αν έχετε βαρεθεί το απλό ψωμί ή προτιμάτε να φτιάχνετε το δικό σας στο σπίτι με αγνά υλικά, η παρακάτω συνταγή είναι η ιδανικότερη.Και αυτό διότι μας προσφέρει μια διαφορετική γεύση από το συνηθισμένο ψωμί και περιέχει πολλά περισσότερα θρεπτικά συστατικά, όπως το κράνμπερι και φουντούκια. Το ψωμί αυτό καταναλώνεται και ως σνακ στη δουλειά.

Κανένα από τα δύο δεν μπορεί να μας βλάψει σοβαρά. Ωστόσο, ένα από αυτά είναι πιο ευγενικό προς τον οργανισμό μας. Μερικές φορές νiώθουμε ότι αν δεν υπήρχε η καφεΐνη, θα ήταν σχεδόν αδύνατο να βγάλουμε πέρα το ωράριο από τις 9:00 έως τις 17:00. Για πολλούς ανθρώπους, ο πρωινός τους καφές (ή το matcha) είναι το μόνο πράγμα που...